گوشی کاردیولوژی کلاسیک زنیت مد مدل 3013

قیمت اصلی ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۶۱۰,۰۰۰ تومان است.

0 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

توضیحات

کاربرد گوشی کاردیولوژی کلاسیک زنیت مد مدل 3013

گوشی کاردیولوژی یا استتوسکوپ یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی است. این محصول توسط تکنسین پرستاری و پزشکان عموماً برای بررسی عملکرد قلب مورد استفاده قرار می گیرد. گوشی کاردیولوژی در انجام معاینات دیگر مانند معاینات ریه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. گوشی کاردیولوژی کلاسیک زنیت مد مدل 3013 یکی از با کیفیت ترین محصولات سنجش ضربان قلب است که برای کنترل وضعیت قلب بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. استِتوسکوپ زنیت مد قابل استفاده در تمام محیط های درمانی اعم از بیمارستان، کلینیک، درمانگاه، مطب پزشک و خانه های بهداشت است. این دستگاه قابلیت حمل دارد و برای کاربری توسط تکنسین اورژانس شهری نیز مناسب است.

با استفاده از گوشی کاردیولوژی کلاسیک زنیت مد می توان به صداهای داخلی و حتی خیلی ضعیف اندام های مختلف به خصوص قلب گوش داد. این محصول لزوم قرار گرفتن سر پزشک و پرستار روی قفسه سینه و ریه بیمار را برطرف می کند. استتوسکوپ زنیت مد برای صداهای داخل ریه و هم چنین کنترل وضعیت عارضه و آسیب ریوی نیز مناسب است.

گوشی کاردیولوژی Zenithmed گاهاً برای سمع صداهای داخل شکم نیز مورد استفاده قرار می گیرد و دارای دیافراگم مناسب برای شنیدن صداهای داخل بدن اطفال و بزرگسالان است.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی کاردیولوژی کلاسیک زنیت مد مدل 3013”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *